Firemné kurzy
Najefektívnejší a najprogresívnejší spôsob vzdelávania zamestnancov sú firemné kurzy na mieru, presne podľa požiadaviek klientov.
Výhody firemných kurzov
- možnosť lepšieho určenia vzdelávacích a rozvojových potrieb klienta
- úplné prispôsobenie sa obsahu vzdelávacieho programu potrebám spoločnosti a jeho zostavenia na mieru
- zameranie kurzu na jasne špecifikovaný ciel a riešenie konkrétnych situácií priamo z pracovného prostredia klienta
- vyššia ekonomická efektivita vzdelávania – prispôsobenie sa času, miesta konania kurzu, výhodnejšia cenová ponuka v prípade dlhodobých programov vzdelávania, alebo väčšieho počtu účastníkov z jednej spoločnosti
- individuálny prístup k potrebám klienta
- možnosť otvoreného riešenia firemných záležitostí
- zlepšenie spolupráce v tíme
Aký bude prínos firemných kurzov pre Vašu spoločnosť?
- väčšia motivácia a profesionalita Vašich zamestnancov
- rozvoj vedomostí a zručností jednotlivých zamestnancov
- upevnenie a ujasnenie si vnútorných vzťahov a tým aj zlepšenie pracovných výsledkov
- stabilizácia pracovných tímov, ktorá podporí zníženie fluktuácie
- väčšia efektivita prác
- väčšia konkurencieschopnosť na trhu
Lektori:
- sú odborníci vo svojom obore
- sú pripravení prepájať náročné požiadavky z praxe s aktuálnymi poznatkami v danom obore
- rešpektujú špecifiká jednotlivých cieľových skupín
Naše služby:
- konzultácie a poradenstvo v oblasti vzdelávania
- analýza vzdelávacích potrieb
- príprava vzdelávacích projektov
- vedenie tréningových programov v uvedených tematických oblastiach
- koučing jednotlivcov, prípadne tímov
- videotréning priamo na pracovisku, následný rozbor záznamov
- vyhodnotenie efektivity vzdelávania, spätná väzba od lektorov a návrh ďalšieho rozvoja zamestnancov
Tematické okruhy
Tematické celky našich programov sú variabilné. Sledujú potreby konkrétnych ľudí a firiem.
Cieľové skupiny
konkrétne cieľové skupiny: riadiaci pracovníci, manažéri, asistentky, majstri, obchodníci…)
všetci zamestnanci – príprava vzdelávacích projektov napr. efektívna komunikácia, asertivita, rozvoj tímovej spolupráce, starostlivosť o zákazníka, oblasť pracovného práva a pod.
Postup spolupráce v prípade Vášho záujmu
1. Spracovanie a realizácia projektu
- Príprava
- Oboznámenie sa s požiadavkami a problematikou Vašej firmy a zložením poslucháčov
- Kontaktovanie príslušných lektorov
- Spracovanie návrhu projektu (podľa Vašich kritérií)
- Odsúhlasenie projektu a jeho predvedenie
- Spracovanie písomného materiálu
- Na základe požiadavky zákazníka spracujeme:
- Anketu s vyhodnotením vzdelávania
- Test na hodnotenie dosiahnutých znalostí
- Realizácia
- Zaistenie lektora, miesta realizácie vzdelávania, technického vybavenia
- Občerstvenie poslucháčov
- Prítomnosť nášho delegáta na akcii
- Zadanie záverečného testu
- Vyhodnotenie
- Vyhodnotenie realizovanej akcie
- Vyhodnotenie testov
- Vyhodnotenie z priebehu vzdelávania
Celý tento postup Vám prináša záruku, že pripravovaný program Vám prinesie maximálnu návratnosť vložených investícií.
2. Počet účastníkov
- Optimálny počet účastníkov tréningových seminárov je 8 – 10 osôb v skupine. Maximálny počet odporúčame stanoviť na 12 osôb.
3. Dĺžka tréningového programu
Optimálna dĺžka tréningového programu sú dva dni. Tréningovým dňom sa rozumie cca 8 hodín výučby. (1 výuková hodina = 45 min.)
4. Materiály, pomôcky a vybavenie
- Každý účastník dostane pracovný manuál.
- K lepšiemu zapamätaniu si preberanej látky využívame audiovizuálne pomôcky – flip chart, dataprojektor, videokameru.
5. Možné miesto konania vzdelávania
- v sídle Vašej spoločnosti
- v mieste vybranom Vašou spoločnosťou
- v našich učebniach
Z dôvodu plného sústredenia sa účastníkov na vzdelávanie, odporúčame konanie mimo pracoviska.
Organizujeme nasledovné profesné a verejné kurzy
Soft Skills
- Časový manažment
- Budovanie a vedenie pracovného tímu
- Delegovanie
- Efektívna komunikácia
- Etiketa a profesionálne vystupovanie
- Hodnotenie zamestnancov
- Motivácia a vedenie tímu
- Osobnostná diagnostika
- Obchodné zručnosti
- Prezentačné zručnosti
- Profil a osobnosť manažéra
- Syndróm vyhorenia a jeho prevencia
- Tímová spolupráca
- Telefonická a e-mailová komunikácia
- Tréning trénerov
- Vedenie porád
- Výber zamestnancov
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Základy vedenia a riadenia zamestnancov
- Účinné zvládnutie stresu
Manažment
Asistentky
Právo a legislatíva